پنجشنبه، آذر ۰۲، ۱۳۸۵

مجسمه يخي" جمشيد مراديان" در آلاسكا


تهران- خبرگزاري كار ايران
جمشيد مراديان", مجسمه ساز, قرار است در مارس 2005 براي شركت در سمپوزيوم جهاني كوهستان عازم آلاسكا شود"
"جمشيد مراديان "در گفت و گو با خبرنگار گروه هنر ايلنا, در خصوص حضور خود در اين سمپوزيم گفت‌‏: اين رقابتها كه از اول تا 13 مارس 2005 مي باشد , من اولين كسي هستم كه از ايران براي شركت در اين سمپوزيم دعوت شده ام . كه در واقع به عنوان نماينده مجسمه سازان ايران در آنجا حضور پيدا خواهم كرد .وي در ادامه درباره اثر خود در اين سمپوزيوم زمستاني اظهار كرد :مجسمه يخي در اين رقابت يك گاو بالدار است كه سر انسان را دارد و از چهره هاي پرداخت شده تخت جمشيد است. چون قصد دارم به عنوان يك ايراني , نمادي از ايران را به نمايش در آورم."مراديان" تصريح كرد‌‏: اين دعوت نامه به صورت رسمي از آلاسكا آمده‌‏, اما شايد به دليل مشكلات مالي و هزينه هنگفت سفر,نتوانم در اين رقابتها كه از اول مارس 2005 شروع مي شود‌‏, شركت كنم . اين مجسمه ساز در خصوص حمايت مراكز هنري از جمله موزه هنرهاي معاصر تهران گفت : در سال هاي پيش موزه هنرهاي معاصر كمك هاي زيادي در اين باره به من كرده است . اما من نمي توانم براي هر سفرم از موزه كمك بگيرم و احتمال دارد به خاطر همين تنگ دستي ها نتوانم به آلاسكا بروم."جمشيد مراديان" در خاتمه از فعال شدن سايت اين سمپوزيوم خبر داد و گفت‌‏: همزمان با شروع كار در اول مارس 2005 , سايتي در اين باره فعال خواهد شد كه همه مي توانند از طريق اين سايت تمام مراحل كار را مشاهده كنند

هیچ نظری موجود نیست: