جمعه، آذر ۰۳، ۱۳۸۵

جمشيد مراديان مجسمه المپيك 2008 را طراحي مي‌كند


جمشيد مراديان مدتي است مشغول طراحي مجسمه‌اي است كه براي المپيك 2008 چين آماده مي‌كند.مراديان درباره اين طرح گفت: تم اصلي اين طرح ورزش‌هاي مردمي است كه من آن را به شكلي مدرن و با توجه به سنت هاي كشور چين طراحي كرده ام و از حركت‌هاي ورزشي و حلقه‌هاي المپيك نيز بهره گرفتم.مردايان با اشاره به حضورش در سمپوزيوم مجسمه‌سازي شهري پكن افزود:تاكنون سه بار به كشور چين سفر كرده‌ام و به همين دليل با سنتهاي كشور چين به خوبي آشنايي دارم و چيني‌ها نيز آثار و كارهايم را به خوبي مي‌شناسند.وي درباره مجسمه‌سازاني كه براي المپيك 2008 دعوت به كار شده‌اند، گفت:حدود 20 مجسمه‌ساز از سراسر دنيا دعوت شده‌اند كه در سطح بين‌المللي فعال هستند و من نيز با آشنايي كه با فرهنگ و سنت‌هاي چيني دارم از ايران دعوت شدم.وي همچنين در برنامه land art كه در جنگل‌هاي كشور بلژيك اجرا خواهد شد دو طرح را به همراه فرح اردكي ارايه كرده است كه در صورت پذيرفته شدن براي اجراي آن به بلژيك سفر خواهد كرد.اين برنامه جشن مي نام دارد و درماه مي برگزار خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست: