دوشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۸۵

سمپوزيوم «كاميل كلوده» فرانسه


خبرگزاري فارس:«جمشيد مراديان»مجسمه‌ساز مطرح كشورمان از 12 تا 20 مي مصادف با 22تا30 ارديبهشت به هفدهمين سمپوزيوم«كاميل كلوده» فرانسه مي‌رود
جمشيد مراديان در گفت ‌وگو با خبرنگار تجسمي فارس گفت:در اين سمپوزيوم بين‌المللي كه هر ساله با عنوان «كاميل كلوده»در فرانسه برگزار مي‌شود آثار 20 نفر از ميان 400 - 300 نفر انتخاب و اثر من نيز با عنوان«رنگين كمان و باران»در اين سمپوزيوم پذيرفته شده بر اين اساس در مدت زماني برگزاري اين سمپوزيوم در فرانسه به سر مي‌برم. وي افزود: تم اين سمپوزيوم دويت يا دوگانگي است كه من نيز با استفاده از اعتقاد مردم باستان و همچنين جنگ خداي خشكي و باران اين اثر را با عنوان «رنگين كمان و باران» ساخته‌ام. اين مجسمه‌ساز با اشاره به ديگر سفرهاي خود گفت: 27 اسفند ماه براي ديدن هنر مراكش راهي آفريقا هستم.همچنين امسال من در بينال مجسمه‌سازي سوئد كه با تم احساس‌هاي قدرتمند انساني برگزار مي‌شود،شركت و مجسمه‌اي را با عنوان «دهان گشوده حريص به اين بينال فرستاده‌ام.در حال حاضر نيز منتظر جواب ارزيابي نهايي هستم. «مراديان»در خاتمه خاطرنشان كرد:اثر من در سمپوزيوم مجسمه تهران پذيرفته نشد اما مجسمه ديگرم در سمپوزيوم فرانسه انتخاب و اين اثر را در منطقه برز فرانسه مي‌سازم

هیچ نظری موجود نیست: